Tuesday, November 19, 2013

MERI, MU MERI


Sa oled tuuline

 sa oled mõistatuslik
 
 sa oled liivane
 
sa oled inspireeriv



sa oled kivine



 
 sa oled kõnetav


 sa oled usutav



 sa oled kutsuv
 
sa oled romantiline
 



 

Ma arvasin nõnda, et meri on alati sinine
ja et varjatud kullateri täis on viimne kui inime
et merel sõites tuleb julgelt tuuli trotsida
ja väsimust võites tuleb ilmast imesid otsida.

Ma sõudsin südames õhin, ümber lained sumasid
taevarannad ja merepõhi mulle vastu kumasid.
Sain teada, et meri harva, õige harva on sinine
ning et tühi ja hallikarva on sageli inime

Nägin maid ma, mis järvetud jõetud
torm ja põrm, muud ei olegi
inimlapsi, kes mullast on võetud,
kus kulda polegi.

Kuid ma arvan, et siiski tasub olla, eksida, ihata,
teada tahta, kus tera asub, armastada ja vihata
ning näha, et hallist hallim meri vahel on sinine
ja tunda on kallimast kallim, kullateraga inime

Ellen Niit









 

1 comment: